2013. január 21., hétfő

Díjak!

Hűűűhaaa, nagy öröm ez nekem még csak pár hete tértem vissza, de máris két díjat tudhat magáénak a blog! Nagyon köszönöm lányok! :*

Na akkor lássuk:


Szabályok:
  1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható KÉPET!
  2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
  3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
  4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat.
  5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni (annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.) 
     
    Kérdések:
    1. Mi a keresztneved, és hogyan becéznek?
    Zsuzsa vagyok, Zsuzsikának becéznek...
    2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
    Nem vagyok az a sírós típus, nincs ilyen dal... a himnuszok viszont meghatnak főleg ha élőben hallom őket! :)
    3. Félsz a sötétben?
    Nem.
    4. Szerelmes vagy valakibe?
    Ó iggenn! :))
    5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
    Egyszer annyira kellett pisilni, hogy csak úgy berontottam a wécébe és rögtön elkezdtem csorgatni...sajna a wc teteje le volt hajtva...
    6. Gondolatban öltél már meg valakit?
    Nem rémlik...
    7. Szerinted péntek 13. szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
    Ugyanolyan nap, mint a többi.
    8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
    Hogyne! Rossz kislány vagyok! :DD
    9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
    Nem, csak jó zenét hallgatok! :DD
    10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
    Naná...ez mostanában hányingerré szelidült.
    11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
    Majd még eldöntöm...
    12. Szoktál álmodozni?
    Állandóan. Álomvilágban élek.
    13. Járnál Chace Crawforddal?
    Most nem, de majd szólok, ha kellesz Nate! :D
    14. Hány gyereket szeretnél?
    Három.
    15. Adni, vagy kapni jobb?
    Adni és kapni ugyanolyan jó.
    16. Titkom:
    Rengeteg van...
    17. Bakancslista:
    - Meccset nézni a Bernabeuban
    - Eljutni Dublinba
    - Könyvet írni
    ...jajj borzasztó sok mindent szeretnék...


     


    Szabályok:

    1. Írj magadról 11 dolgot!
    2. Válaszolj 11 kérdésre!
    3. Írj 11 kérdést!
    4. Küldd tovább 11 blognak!
     
    Felrúgnám a szabályokat:
     
    1. Miért kezdtél el írni? - A valóság nekem túl korlátolt...
    2. Kedvenc könyved? - Bulgakov- Mester és Margarita
    3. Kedvenc filmed? - Batman trilógia
    4. Mi az, amiről nem tudnál soha lemondani? - Nyílván a levegőről...elég nehéz lenne.:)
    5. Legnagyobb álmod? -Nyugodt, boldog élet.
    6. Kedvenc városod? - London baby
    7. Szereted a focit? - Igen
    8. Ha igen, írd le a te álom tizenegyedet!- Nem tudnék választani
    9. Szeretsz olvasni? - Nagyon
    10. Miért kezdtél el blogot írni? - Mert jóérzés visszajelzéseket kapni az írásaimról.
    11. Milyen zenét szeretsz? - Mindenevő vagyok!

    A díjat ahogy láttam már mindenki megkapta így nem nevesítenék külön-külön. Mindenkinek küldöm inkább akinek a történetét olvasom, mert egytől-egyig fantasztikusak vagytok!!! Pusziii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése